قیمت جارو برقی پاکشوما مدل 5125 با توان 2500 وات

قیمت جارو برقی پاکشوما مدل 5125

قیمت جاروبرقی پاکشوما مدل 5125 با لوله کنفی و موتور 2500 وات که از جدیدترین مدل جاروبرقی های پاکشوما می باشد و دارای کیف مخصوص قطعات بوده و از موتور bldc بهره می برد به شرح زیر است.

شرکت پاکشوما را با لباسشویی و ظرفشویی می شناسند اما در چند سال اخیر یک نوع جاروبرقی وارد بازار کرده که واقعا از کیفیت عالی برخوردار است. جارو برقی علاوه بر مکش خوب باید دارای صدای کم هم باشد. امروزه فناوری های مربوط به جاروبرقی تغییر کرده است و اغلب مارک های معروف به سمت کم صدا کردن جارو برقی می روند. البته قدرت مکش هم مهم است.

قیمت جاروبرقی پاکشوما مدل 5125

پاکشوما دارای 3 مدل جارو برقی می باشد که هر 3 مدل دارای 2500 وات قدرت می باشد اما با یک تفاوت. جاروی پاکشوما 5125 دارای موتور 2500 وات با مکش 600 وات است اما هم دارای کیف مخصوص قطعات بوده و هم از لوله کنفی برخوردار است. جارو برقی 5225 هم 2500 وات است اما لوله خرطومی پلاستیکی دارد و کیف مخصوص قطعات جانبی را ندارد. جاروبرقی 5015 هم که از نوه بدون پاکت است و به اصطلاح به جاروبرقی مخزن دار است.

جاروبرقی پاکشوما مدل 5125 دارای سری برای مبل و پرده و گوشه و کنارها را دارد. از کارهای خوبی که پاکشوما کرده، این است که یک کیف پلاستیکی محکم درون جعبه قرار داده تا از گم شدن قطعات جانبی جلوگیری می کند. سیم جمع کن آن به صورت اتوماتیک می باشد. برای کار کردن با سیم جمع کن باید یک مقدار سیم را به بیرون بکشید تا به صورت اتوماتیک سیم جمع کن عمل کند.

ولومی روی جارو برقی وجود دارد که با فشردن به پایین، جاروبرقی روشن می شود. دو جهت دارد که یک جهت ماکزیمم و یک سمت min می باشد. پاکت اضافه هم درون جارو برقی قرار داده شده است. طول سیم هم 15 متر می باشد. با اندازه میله جارو و لوله خرطومی می توانید ظیف وسیعی از خانه را بدون حرک دادن جارو برقی تمیز نمایید. قیمت جاروبرقی پاکشوما مدل 5125 به شرح زیر است.

باید متذکر شد که قیمت جارو برقی براساس میزان خرید هم بالا و پایین می شود اما برای خرید تکی هم به نظر ما که 20 سال در این بازار ایران فعالیت داریم از فروشگاه های معمولی نخرید.

جارو برقی پاکشوما از کجا بخریم؟

بالا اشاره کردیم که جارو برقی و یا هر نوع محصولات لوازم خانگی پاکشوما را از فروشگاه های معمولی نخرید. خیلی کارها می توان انجام داد تا قیمت پایین بیاید و شما بتوانید با قیمت ارزانتری خرید کنید. بهترین مکان برای خرید جارو برقی پاکشوما در هر مدلی مراجعه به نمایندگی فروش پاکشوما می باشد. با این کار با خیالی آسوده خرید خواهید کرد. بدون دغدغه و ریسک.

اطلاعات تماس پاکشوما

دیدگاهتان را بنویسید