پرفروش ترین ماشین لباسشویی اتوماتیک در ایران

پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران که صفر تا 100 شستشو را به صورت اتوماتیک انجام می دهد به چند برند ایرانی تعلق دارد که نام و مشخصات آنها به شرح زیر است.

لباسشویی یک دستگاهی است که سالهاست وارد منازل ایرانی ها شده است. از سال 1344 که صنایع لوازم خانگی وارد ایران شد لباسشویی هم جزو این واردات بود. بعد از مدتی کارخانه های متعددی نیز در ایران شروع بکار کردن که از نامهای خیلی معتبر خصوصا در زمینه لباسشویی می توان به ارج و آزمایش اشاره کرد. این شرکتها بعد از انقلاب تغییرات زیادی کردن و اغلب آن ورشکست شدند. مثلا نامی از ارج و آزمایش یا ایران پویا و یا جنرال استیل نیست اما شرکتهای دیگری ظهور کردند که برخی دارای نامهای بزرگی هستند. ما اگر بخواهیم نامهای همه مارکهای پرفروش لباسشویی را نام ببریم که خیلی طول می کشد و از حوصله خواننده هم بدور است پس فقط راجع به پرفروش ترین لباسشویی ها حرف می زنیم.

انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک

ماشین لباسشویی اتوماتیک به 2 دسته تقسیم می شوند. لباسشویی درب از جلو و لباسشویی درب از بالا که هر دو تمام فرایند شستشو را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان انجام می دهد. لباسشویی درب از بالا هم سبک تر هستند و هم ارزانتر هم لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو هم وزن سنگین تری دارند و هم برنامه های بیشتری. البته دور موتور خشک کن لباسشویی های درب از جلو بیشتر از درب از بالا است.

پرفروش ترین لباسشویی ایران

بهترین برندهای لباسشویی در ایران

همانطور که در بالا هم اشاره شد بعد از انقلاب مارکهای و کارخانه های زیادی وارد تولید لباسشویی شدند اما تنها چند برند هستند که می توان به آنها با خیال راحت اعتماد کرد. یکی از مواردی که حتما باید اشاره کنم این است که باید به برندی اعتماد کرد که کارخانه هم دارد. به عنوان مثال من یک اسمی را ثبت می کنم و می دهم شرکت مثلا یک شرکت بی کیفیت تولید کند و برند من را بزند. این دسته از برندها اصلا بدرد نمی خورند. پاکشوما، آبسال یا اسنوا دارای کارخانه هستند و همیشه هم پاسخگو هستند اما برندهایی که کارخانه ای ندارند اصلا تعهد دائمی ندارند. بهترین برندها در ایران در لباسشویی عبارتند از:

  • مجموعه پاکشوما
  • کنوود
  • اسنوا
  • دوو
  • آبسال
  • پارس

وقتی می گوییم مجموعه پاکشوما یعنی پاکشوما، زیرووات، کندی و کرال می باشند. البته اسنوا هم دارای هلدینگ است و مارکهایی مانند دوو و بست زیرمجموعه اسنوا هستند.

قیمت جدید محصولات پاکشوما
آخرین قیمت جدید محصولات پاکشوما در 1403

پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

پرفروش ترین با بهترین تقریبا در یک رده هستند چون همیشه بهترین ها دارای فروش بالایی هستند. ما در بالا بهترین برندهای لباسشویی را به ترتیب بهترین ها نام برده ایم اما در پرفروش ها کمی تفاوت وجود دارد. پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران بی شک به پاکشوما تعلق دارد و بقیه در رده های بعدی قرار دارند. برند پاکشوما به دلیل این که سالها تولیدکننده لباسشویی های LG بوده توانسته کیفیت و تنوع بالای خود را در برند پاکشوما حفظ کند. ماشین ظرفشویی پاکشوما هم در رده اول در ایران می باشد اما اینجا ما راجع به لباسشویی حرف می زنیم.

شرکت پاکشوما تنوع زیادی در لباسشویی دارد. این تنوع هم به ظاهر و هم به کارایی مربوط است. لباسشویی با موتورهای مختلفی تولید می شود. برخی موتورها 1200 دور و 1400 دور است. موتورهای 1200 دور با موتور اینورتر نیست اما لباسشویی های 1400 دور دارای موتور اینورتر می باشند. چون بهترین لباسشویی ایرانی به پاکشوما تعلق دارد پس پرفروش ترین لباسشویی ایرانی هم به پاکشوما تعلق دارد.

پرفروش ترین ماشین لباسشویی پاکشوما به مدلهای زیر تعلق دارد. تمام مدلهایی از لباسشویی که دارای موتور BLDC هستند از پرفروش ها هستند. از بین انواع لباسشویی پاکشوما می توان گفت که لباسشویی ها با نمایشگر دکمه ای به دلیل قیمت ارزان و کارایی بالا از فروش بالایی برخوردار است. لباسشویی دکمه ای هم مدلهای مختلفی دارنند اما پرفروش ترین لباسشویی پاکشوما به لباسشویی پاکشوما 40902 و یا لباسشویی 40901 و 40801 و 40802 و 40804 تعلق دارد. بعد از این مدلها باید به لباسشویی های با نمایشگر لمسی اشاره کرد.

پرفروش ترین لباسشویی پاکشوما

لباسشویی دکمه ای بهتر است یا لمسی؟

هر کدام از لباسشویی های دکمه ای و لمسی دارای مزایا و معایبی هستند. لباسشویی های لمسی هم گرانتر هستند و هم به مرور زمان احتمال دارد که قدرت لمسی بودن آن کمتر شود. اگر نمایشگرهای لمسی خراب شوند هزینه های بیشتری برای مصرف کننده دارد اما در لباسشویی های دکمه ای این طور نیست. البته لباسشویی های لمسی ظاهر زیبایی دارند و برای نوعروس ها و جوان ها خوب است.

ماشین لباسشویی اتوماتیکماشین لباسشویی اتوماتیک

پرفروش ترین ظرفیت لباسشویی در ایران

همانطور که در بالا هم گفتیم هیچ برندی در لباسشویی و ظرفشویی با پاکشوما نمی تواند رقابت کند. ساختار نرم افزاری و سخت افزاری پاکشوما آنقدر به روز و قدرتمند است که کمتر شرکتی توانایی فروش و تولید لباسشویی به اندازه پاکشوما را دارد. ما در بالا پرفروش ها را اعلام کردیم اما در بین لباسشویی های پاکشوما باید بگوییم که لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما بیشترین فروش را در بین لباسشویی های پاکشوما دارد.

گارانتی لباسشویی در ایران

گارانتی در وسایل برقی خیلی اهمیت دارد و از گارانتی مهمتر این است که پشتیبانی هم باشد. قرار دادن یک ورق کاغذ به عنوان گارانتی که مهم نیست بلکه داشتن قطعات و پشتیبانی در طولانی مدت مهم است. گارانتی لباسشویی های ایرانی به مدت 2 سال است اما برخی از شرکتها موتور را هم 12 سال گارانتی کرده اند مانند پاکشوما و اسنوا و هر دو از پشتیبانی خوبی هم برخوردار هستند. برای گارانتی لباسشویی پاکشوما باید با شماره 1608 و شرکت اسنوا باید با شماره 1669 ارتباط بگیرید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس پاکشوما

دیدگاهتان را بنویسید