نمایندگی های فروش پاکشوما در تهران

نمایندگی های فروش پاکشوما در تهران

نمایندگی های فروش پاکشوما در تهران در 4 منطقه تهران حضور دارنند و می توانید با حضور در این نمایندگی ها با انواع محصولات پاکشوما آشنا شده و در صورت تمایل خرید نمایید.

شرکت پاکشوما از کارخانه های قدیمی در تولید انواع لوازم خانگی بزرگ می باشد و همواره با نوآوری هایی که داشته توانسته خود را به عنوان شرکت اول لوازم خانگی در ایران معرفی نماید. شرکت پاکشوما بیشتر در لوازم خانگی بزرگ فعالیت دارد. کلیه محصولات پاکشوما دارای گارانتی و وارانتی هستند. منظور از وارانتی یعنی تعویض موتور بدون این که هزینه ای دریافت گردد. تعداد نمایندگی ها در تهران زیاد نیست اما تعداد عاملیت های توزیع زیاد می باشد.

گروه پاکشوما شامل چندین برند می باشد یعنی علاوه بر برند پاکشوما مارکهایی نظیر زیرووات و کندی و کنوود را هم پوشش می دهد. مهمترین مارک خارجی که توسط شرکت پاکشوما گارانتی و مونتاژ می شود مارک کنوود انگلستان می باشد.

محصولات شرکت پاکشوما

همانطور که بالا هم گفتیم شرکت پاکشوما یکی از بهترین مارکهای لوازم خانگی ایرانی هست که سبد کالایی متنوعی دارد، از انواع لباسشویی گرفته تا جاروبرقی. ما تولیدات حال حاضر پاکشوما را خواهیم گفت و با آمدن تولیدات جدید این مقاله به روز خواهد شد.

  • لباسشویی 9 کیلویی پنل دکمه ای
  • لباسشویی 9 کیلویی پنل لمسی
  • لباسشویی 8 کیلویی پنل لمسی
  • لباسشویی 8 کیلویی پنل دکمه ای
  • ظرفشویی ایستاده 15 نفره
  • جاروبرقی بدون کیسه
  • جاروبرقی با کیسه
  • یخچال فریزر دوقلو با یخسازاتوماتیک
  • یخچال بالا فریزر 30 فوت
  • یخچال پایین فریزر با یخساز اتوماتیک

مشخصات لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما در ظرفیت های 7 و 8 و 9 کیلویی تولید می شود. لباسشویی لمسی پاکشوما همواره گران تر از پنل دکمه ای می باشد. اگر به نمایندگی های فروش پاکشوما در تهران مراجعه کنید می توانید حضورا و از نزدیک تفاوت ظاهری را مشاهده نمایید. لباسشویی های پنل لمسی و دکمه ای دارای موتور اینورتر BLDC و موتور 1400 دور می باشد. تعداد برنامه های آن 21 برنامه بوده و قابلیت اضافه و کم کردن لباس را در همه مدلها دارد. لباسشویی پاکشوما مدل 40902 که از انواع لباسشویی های دکمه ای می باشد همه برنامه را دارد و فقط پنل آن دکمه ای می باشد و دارای نمایشگر هم می باشد. درب همه مدلها هم از نوع فضایی می باشد. برخی از درب ها دارای دستگیره بوده و برخی مدلها دستگیره مخفی می باشند.

این مشخصاتی که گفته شد برای لباسشویی هایی هست که دارای موتور اینورتر هستند. برخی مدلها از لباسشویی های پاکشوما مانند مدل لباسشویی 20800 دارای موتور معمولی هستند و تعداد برنامه های آن هم 20 عدد می باشد و دور موتور هم 1200 دور می باشد. مصرف انرژی هم به نسبت موتورهای اینورتر بیشتر می باشد اما قیمت ارزان تری دارنند.

نمایندگی های فروش پاکشوما در تهران

نمایندگی ها رابطه مستقیم با شرکت دارنند و کلیه محصولاتی که توسط نمایندگی ها فروخته می شود از طریق شرکت ارسال می گردد. تهران بیشترین تعداد نمایندگی فروش در تهران را دارنند. البته باید متذکر شد که نمایندگی فروش با نمایندگی خدمات و یا نصب فرق دارند.

نمایندگی فروش پاکشوما غرب تهران(رسولی)

یکی از کاملترین نمایندگی های فروش پاکشوما در تهران در غرب یا اگر بخواهیم دقیقا بگوییم در جتوب غربی تهران واقع شده است که نام نمایندگی، نمایندگی رسولی می باشد که آدرس و تلفن آن به شرح زیر است.

تلفن:

021-66887973

021-66355975

آدرس:

تهران خیابان جیحون نرسیده به چهارراه کمیل(باباییان سابق) پلاک 67

نمایندگی فروش 3 راه امین حضور

برای خرید محصولات پاکشوما به صورت عمده می توانید به 3 راه امین حضور بروید و در آن جا خریدهای عمده خود را انجام دهید.

تلفن:

09214019271(رسولی)

آدرس:

سه راه امین حضور خ ری جنب مسجد همدانیها دفتر فروش پاکشوما

فروشگاه شمال تهران پاکشوما

یکی دیگر از فروشگاه های مهم پاکشوما، نمایتدگی پاکشوما در شریعتی می باشد. این فروشگاه از برند شاپ های پاکشوما می باشد و می توانید خرید حضوری داشته باشید.

تهران خ شریعتی جنب بیمارستان ایران مهر

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس پاکشوما

دیدگاهتان را بنویسید