بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چه مارکی است؟

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چه مارکی است؟ با توجه به تحقیقات میدانی و میزان فروش انواع لباسشویی ایرانی در بازار، چند مارک معرفی شده که برای خرید پیشنهاد می گردد.

لباسشویی از محصولات مهم لوازم خانگی است که نمونه های ایرانی نیز زاد وجود دارد. با توجه به این که توجیه خریداران برای خرید لوازم خانگی ایرانی بسیار سخت می باشد اغلب خریداران ایرانی به دنبال بهترین لباسشویی ها هستند. لوازم خانگی در ایران سالها است که روند پیشرفت را در پیش گرفته است و بسیار به کیفیت آن افزوده شده است اما چند مارک هستند که خود را صنعت ایرانی بالاتر برده اند و می توانند با رقبای خارجی رقابت کنند.

به طور کلی ایرانی ها به جنس ایرانی اعتماد ندارند و شاید هم باید به آنها حق داد چون ما هم ایرانی هستیم اما وقتی اجناس خارجی در ایران نمایندگی درست و حسابی ندارند و اغلب اجناسی که به فروش می رسند تقلبی و گران قیمت هستند بهتر است که جنس ایرانی خوب را خریداری کنیم. به عنوان مثال چطور امکان دارد که لباسشویی سامسونگ یا ال جی در دبی به قیمت ریال ما حدود 60 میلیون تومان قیمت دارد اما در ایرن شما می توانید با قیمت 40 میلیون پیدا کنید. تازه ما هزینه ارسال از خارج به ایران . خطرات ناشی از قاچاق هم در نظر نگرفته ایم پس امکان ندارد.

کارخانه های تولید لباسشویی در ایران

صنعت ایران از سال 1352 وارد عرصه جدیدی شد و کارخانه های زیادی در ایران افتتحاح گردید و شروع بکار کردند. خیلی از ایران کارخانه ها بعد از انقلاب ورشکست شده و از بین رفتند اما کارخانه های خصوصی دیگری به وجود آمد که هنوز هم هستند و در بازار ایران فعالیت دارنند. به عنوان نمونه شرکت ارج یا آزمایش یا فیلگو و فیلور از مهمترین شرکت هایی بودند که لباسشویی و یخچال فریزرهای خیلی عالی درست می کردن اما در حال حاضر نیستند و از بین رفته اند.

از مهمترین کارخانه هایی که به تولید انواع لوازم خانگی مشغول هستند می توان به مارک های زیر اشاره کرد:

  • پاکشوما
  • کنوود
  • الکترواستیل
  • امرسان
  • اسنوا
  • آبسال
  • پارس خزر
  • پارس
  • ایران پویا
  • دیپوینت

بین این برندها یک عده فقط تخصصی یخچال فریزر تولید می کنند مانند یخچال فریزر الکترواستیل و یا امرسان و اسنوا که تنوع محصولی بهتری دارنند. پاکشوما هم که لباسشویی و ظرفشویی در سطح انبوه تولید می کنند.

انواع محصولات پاکشوما

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چه مارکی است؟

ما توضیحاتی در مورد کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی دادیم اما تنها چند مارک هستند که به عنوان بهترین لباسشویی ایرانی هستند. برخی از این کارخانه ها فقط تولید کننده یخچال فریزر و برخی فقط تولید کننده اختصاصی لباسشویی هستند. البته شرکتهایی نظیر امرسان و یا اسنوا همه نوع محصولی تولید می کنند اما تنها شرکتی که 90% تولیدات خود را به لباسشویی و ظرفشویی اختصاص داده، شرکت پاکشوما می باشد. پاکشوما بهترین لباسشویی ها و ظرفشویی های بازار را تولید می کند.

پاکشوما در گذشته همه لباسشویی های ال جی را نیز تولید می کرد به همین جهت کارخانه مجهزی برای تولید لباسشویی دارد. به همین جهت هست که لباسشویی های پاکشوما از تنوع زیادی هم برخوردار است و هر شخصی با هر میزان پولی که دارد می تواند یک لباسشویی خوب خریداری کند.

بهترین مدل لباسشویی پاکشوما
معرفی جدیدترین و بهترین مدل لباسشویی پاکشوما

لباسشویی های پاکشوما چند مدل است؟

لباسشویی با ظرفیت شستشو شناخته می شود. طمانی که برای خرید می روید اولین سئوالی که می شود این است که لباسشویی چند کیلویی می خواتهید. بعد از مشخص شدن این سئوال می شود که چه رنگی می خواهید. بعد از این دو سئوال مهم باید رفت دنبال این که چقدر می خواهید هزینه کنید. به عنوان مثال لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما از 17600000 تومان دارد تا 23500000 تومان. به همین جهت باید برای خرید به جیب خود هم توجه داشته باشید.

لباسشویی 8 کیلویی عبارتند از:

  1. لباسشویی 40801
  2. لباسشویی 41811
  3. لباسشویی 41812
  4. لباسشویی 40802
  5. لباسشویی 40804
  6. لباسشویی 40807

لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما عبارتند از:

  1. لباسشویی 40901
  2. لباسشویی 40902
  3. لباسشویی 40904
  4. لباسشویی 40917
  5. لباسشویی 41911
  6. لباسشویی 40107
  7. لباسشویی 40108
  8. لباسشویی 40106

لباسشویی درب از بالا پاکشوما عبارتند از:

  • لباسشویی 6/5 کیلویی
  • لباسشویی 12 کیلویی

لباسشویی دوقلو پاکشوما

  • لباسشویی 7 کیلویی
  • لباسشویی 9م6 کیلویی
  • لباسشویی 15/5 کیلویی
  • لباسشویی 21 کیلویی

برای خرید لباسشویی چکار کنیم؟

اگر می خواهید برای خرید یکی از مارک هایی که نام بردیم اقدامی کنید باید حتما به نمایندگی های فروش مراجعه کنید. تمامی مارک هایی که نام بردیم در همه ایران دارای نمایندگی هستند و می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید. به عنوان مثال برای خرید لباسشویی پاکشوما باید به نمایندگی فروش پاکشوما مراجعه کنید یا برای خرید محصولات امرسان به نمایندگی های امرسان مراجعه شود. برای بقیه مارک ها نیز نمایندگی وجود دارد.

برا خواندن مقاله می توانید از فایل های صوتی نیز استفاده نمایید.

 

 

 

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس پاکشوما

دیدگاهتان را بنویسید